Renew Car Insurance

Assalamualaikum, Terima kasih kerana sudi mengunjungi blok kami. Ary Lane adalah agen Takaful Ikhlas. Hubungi kami untuk perbaharui Insuran kenderaan anda di talian 0132712272 call/sms/whatsapp. TIADA bayaran tambahan. Anda hanya perlu membayar nilai insuran sahaja. Walau dimana anda berada, jarak bukan penghalang untuk kami memberikan khidmat kami. Hanya whasappkan gambar cover note dan geran ke nombor yang tertera. Kualiti perkhidmatan kami dijamin 100%.


PA Takaful

Apa itu PA Takaful?. PA Takaful adalah Personal Accident. Iaitu pelan Takaful secara tahunan yang menyediakan pampasan jika berlaku kecederaan, kematian atau hilang upaya yang disebabkan oleh kemalangan kenderaan.Jangan keliru dengan Insuran Hayat. Ini berbeza dengan Insuran Hayat. Insuran Hayat lebih kepada penyakit, hilang upaya atau kematian disebabkan penyakit.

Pelan untuk P.A Takaful juga meliputi perbelanjaan perubatan, hospital atau pembedahan. Ia boleh dibuat secara bersendirian atau berkumpulan. Juga boleh untuk setahun atau untuk jangka masa yang singkat sahaja seperti melancong ke luar negara dan sebagainya. Ia untuk melindungi diri kita dari apa-apa kemalangan ketika dalam tempoh perjalanan. 

Setiap syarikat Takaful mempunyai skop perlindungan yang berbeza-beza. Jadi sebelum anda memilih P.A Takaful pastikan anda membuat perbandingan agar ianya memenuhi kehendak dan keperluan anda.

Satu kebaikan P.A Takaful adalah kalau anda ada lebih dari satu P.A Takaful dari beberapa syarikat yang berbeza, bila berlaku kematian atau hilang upaya, anda boleh mendapat pampasan dari setiap insuran. Tapi pampasan dari segi bayaran perubatan atau hospital, pampasan akan dibayar sekali sahaja.

Untuk dapatkan keterangan yang lebih terperinci tentang P.A Takaful Ikhlas, anda boleh hubungi saya. Takaful Ikhlas ada beberapa pelan P.A yang boleh anda pilih.

No comments:

Post a Comment